Pozwól nam działać

Wierzymy w przewagę prostych rozwiązań. Projektując iKONGERS przyświecała nam idea funkcjonalności przy zachowaniu jak największej prostoty by stworzyć serwis przyjazny w obsłudze zarówno dla organizatora jak również dla potencjalnych gości wydarzenia. Cechy te przejawiają się z jednej strony w łatwym uruchamianiu poszczególnych rejestracji, z drugiej zaś na łatwej rejestracji na eventy przez uczestników, bez haseł i loginów.

Powodów by skorzystać z iKONGRESu jest więcej:

  • profesjonalna obsługa wydarzenia – Dostępne narzędzia umożliwiają zarówno zorganizowanie niezobowiązującego spotkania w gronie znajomych jak również wydarzenia na wysokich szczeblach państwowych lub korporacyjnych jak również imprez gromadzących tysiące uczestników.
  • całodobowy dostęp z dowolnego miejsca – Brak konieczności instalowania programu, wystarczy dowolna przeglądarka internetowa w Twoim komputerze, tablecie lub telefonie. Cała kontrola nad wydarzeniem w zasięgu Twojej dłoni.
  • wygoda i oszczędność czasu – Nie musisz powielać żadnej z czynności. Niezależnie czy projektujesz formularz rejestracji, wysyłasz wiadomość, zarządzasz płatnościami - wszystko robisz raz bez względu na ilość gości. System zadba o resztę. Przewaga wirtualnych rozwiązań nad tradycyjnymi jest w tym przypadku niezaprzeczalna. Im więcej uczestników, tym więcej powodów by skorzystać z iKONGRESu.
  • przyjazny interface - To kolejna cecha, która wynika z naszego dążenia do upraszczania. W tym wypadku zrezygnowaliśmy z niepotrzebnych funkcji i rozplanowaliśmy pozostałe elementy panelu administracyjnego w sposób jak najbardziej logiczny.
  • strona internetowa wydarzenia w wybranym layoucie – Edytowanie strony i informacji zamieszczonych na niej to żaden problem nawet dla osób nie mających wcześniej żadnego doświadczenia w programowaniu czy informatyce.
  • stały kontakt z uczestnikami poprzez SMS i e-mail - Spersonalizowane wiadomości docierają do uczestników najczęściej używanymi obecnie drogami komunikacji.
  • generowania statystyk – Raporty dostępne są wraz z wykresami. Są one źródłem informacji o rozkładzie wybranych cech w gronie uczestników eventu. Wgląd do czasu logowań oraz ilości akcji online może być wskazówką co do zaangażowania i oczekiwań gości.
  • zarządzanie płatnościami -  Jeśli uczestnictwo w Twoim wydarzeniu łączy się z koniecznością wniesienia przez uczestnika opłaty, system iKONGRES umożliwi Ci sprawne zarządzanie płatnościami. Moduł płatności integruje ze sobą wszystkie kanały finansowe. Dzięki temu w każdej chwili możesz mieć dostęp do finansowego podsumowania wydarzenia. Faktury wystawiane przez system mogą być zaprojektowane tak, aby spełniały standardy twojej firmy. Możesz też skorzystać z naszego szablonu. Faktury mogą być generowane na bieżąco lub okresowo. Dzięki integracji z payU system iKONGRES umożliwia realizację płatności elektronicznych za uczestnictwo w wydarzeniu.
  • obsługa kodów QR – kolejne uproszczenie oszczędzające czas, wspomagające promocję wydarzenia i umożliwiające łatwiejszy dostęp do informacji dla potencjalnych uczestników.


iKONGRES stworzyliśmy z myślą o osobach ceniących prostotę i skuteczne rozwiązania oraz szanujących swój czas. Ale zamiast czytać o zaletach stworzonego przez nas asystenta, po prostu go wypróbuj. To nic nie kosztuje. Wierzymy, że współpraca z naszym wirtualnym asystentem będzie przebiegać pomyślnie i owocnie. To nie tylko system rejestracji, ale coś znacznie więcej – pomocnik, którego potrzebuje każdy organizator wydarzeń. Lata doświadczeń najlepszych organizatorów eventów przelane w wirtualną formę. Wszystkie najpotrzebniejsze narzędzia w jednym miejscu.

Jeśli potrzebujesz więcej możliwości, zapraszamy do większego systemu eKONGRES - to wielofunkcyjna platforma chmurowa umożliwiająca elastyczną rejestrację i zarządzanie konferencją gdziekolwiek jesteś i bez względu na to z jakiego rozwiązania korzystasz.

Życzymy udanych wydarzeń!
 

Pozwól nam działać