Krok po kroku

Jeśli masz do czynienia z naszym asystentem po raz pierwszy, nie obawiaj się, to na prawdę proste. Zadba on o to byś nie zapomniał o żadnym z kluczowych elementów planowania oraz obsługi eventu i nie musiał skupiać uwagi na wyborze opcji, które nie mają większego znaczenia. W praktyce zorganizowanie wydarzenia z iKONGRESem ogranicza się do kilku podstawowych kroków. Jeśli nadal się zastanawiasz czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie - oto one:


Wprowadź podstawowe informacje o planowanym wydarzeniu

Po wprowadzeniu odpowiednich informacji dotyczących wydarzenia takich jak np.: miejsce, termin, limit miejsc, można rozpocząć rejestrację. iKONGRES wygeneruje formularz rejestracji z możliwością obsadzenia go na stronie internetowej wydarzenia. Możesz go dowolnie edytować poprzez dodawanie lub usuwanie opcjonalnych pól, wystarczy, że zdecydujesz jakie informacje chcesz zebrać od uczestników spotkania.


Wypełnienie formularza przez uczestników

Przejrzysty i niebudzący wątpliwości formularz rejestracji generowany przez iKONGRES to jeden z elementów profesjonalnej obsługi wydarzenia. Po  wprowadzeniu danych i akceptacji, uczestnik dostaje e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia. iKONGRES pozwala na bieżące monitorowanie zapisów oraz śledzenie źródła rejestracji, dzięki czemu możesz zbadać efektywność poszczególnych kanałów komunikacji.


Zarządzaj wydarzeniem i komunikuj się z uczestnikami

Dzięki opcji masowej komunikacji zarejestrowani uczestnicy mogą być na bieżąco i w bezpieczny sposób informowani o szczegółach dotyczących spotkania. Masz możliwość filtrowania odbiorców wiadomości ze względu na grupę lub status rejestracji. W organizacji wydarzenia pomoże Ci również łatwa w edytowaniu strona WWW, która daje sposobność do łatwej komunikacji z uczestnikami spotkania oraz promocji, interaktywna mapa oraz narzędzie zarządzające płatnościami.


Sprawdź i analizuj statystyki

Informacje o uczestnikach spotkania są zbierane i porządkowane przez iKONGRES. Udostępnia on raporty dotyczące wydarzenia, łącznie z wykresami oraz umożliwia przetwarzanie danych dotyczących zarejestrowanych osób. Możesz np. przeprowadzić selekcje uczestników, przyporządkować ich do grup lub filtrować informacje ze względu na wybraną cechę. Poza tym masz wgląd do czasu logowań oraz ilości akcji online. Dzięki temu narzędziu możesz poznać oczekiwania grupy docelowej oraz efektywnie zaplanować kolejne wydarzenie.

Krok po kroku